Доставка, оплата та умови повернення

 

Доставка та оплата

1. Способи доставки: транспортною компанією, власним транспортом, найманим транспортом, кур'єрською та поштовою службою. Пріоритетна компанія для відправлення біопрапаратів "Нова пошта".
1.2 Територія доставки Товарів, які представлені на Сайті, обмежена межами України. Умови надсилання товарів за межі України обговорюються індивідуально.
1.3.Задержки в доставці можливі через непередбачені обставини.
1.4. Ризик випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту передачі Замовлення. У разі недоставки Замовлення Продавець відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення та доставки у повному обсязі після отримання від Служби доставки підтвердження втрати Замовлення.
1.5. Вартість доставки кожного Замовлення розраховується індивідуально перевізником, виходячи з регіону та способу доставки.
1.6. Обов'язок Продавця передати товар Покупцю вважається виконаним у момент вручення кур'єром (експедитором) Товару Одержувачу або отримання Товару Одержувачем у відділенні поштового зв'язку.
1.7. При отриманні Замовлення у відділенні поштового зв'язку Одержувач після оплати доставленого Товару зобов'язаний оглянути доставлений Товар та у присутності працівників Кур'єрської служби перевірити на відповідність заявленим характеристикам. У разі наявності претензій до доставленого Товару (недокладення, вкладення Товару відмінного від зазначеного в описі відправлення, інші претензії) за вказівкою Одержувача працівниками Кур'єрської служби здійснюється відмова від товару. Якщо Одержувачем не були заявлені претензії у вищезазначеному порядку, то Продавець вважається повністю та належним чином виконавцем свого обов'язку щодо передачі Товару.
1.8. Час перебування кур'єра за адресою Одержувача обмежений регламентом транспортної компанії.
1.9. Уточнити дату, час та при необхідності маршрут доставки можна у менеджера, який зв'язується з Покупцем для підтвердження Замовлення.
1.10. Користувач розуміє і погоджується з тим, що: здійснення доставки - окрема послуга, яка не є невід'ємною частиною товару, що купується Покупцем Товару, виконання якої закінчується в момент отримання Одержувачем Товару та здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантійних зобов'язань Продавця. У зв'язку з цим придбання Товару з доставкою не дає Покупцеві право вимоги доставки придбаного Товару з метою заміни та не має на увазі можливість повернення вартості доставки Товару у випадках, коли Покупець має право на повернення грошей за Товар як такий відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Оплата заказу

1.1. Усі розрахунки між Сторонами здійснюються у гривнях.
1.2. Ціна товару вказується на сайті. У разі невірної вказівки ціни замовленого Покупцем Товару, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною, або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем, цей Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення було оплачено, Продавець повертає Покупцеві суму, що сплачена за Замовлення, обумовленим раніше способом.
1.3. Ціна товару на сайті може бути змінена продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар зміни не підлягає.
1.4 Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови нарахування вказані на Сайті та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
1.5 При проведенні маркетингових заходів, що передбачають вкладення будь-яких об'єктів у відправлення із Замовленням Покупця, доставка зазначених вкладень здійснюється за рахунок Покупця. Щоб відмовитися від вкладення, Покупцеві необхідно звернутися до Служби роботи з клієнтами.
1.6 Спосіб оплати: оплата при отриманні (накладений платіж), оплата на картку, оплата по рахунку..

 

Повернення товару і грошей

Повернення Товару і грошових коштів здійснюється відповідно до нормативних актів України.

1. Повернення Товару неналежної якості. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має недоліки або істотні недоліки, що не може забезпечити оптимальні умови для використання, товар який не відповідає заявленим характеристикам.

1.2.2. Зовнішній вигляд, обсяг, відповідність номенклатурі замовлення, характеристикам Товару повинні бути перевірені Покупцем в момент отримання Товару.

1.2.4. Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 1-14 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.

1.3. Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на банківську карту або банківським переказом.

Умови повернення

1.1. Товар не використовувався і зберігся в тому вигляді і обсязі, в якому його набували.

2.2. Минуло не більше двох тижнів з моменту придбання товару

3.3. Наявність документа, що підтверджує факт покупки і оплати (касового або товарного чека, документа, що підтверджує оплату, накладна)

Якщо Ви отримали товар з явними дефектами, товар який не відповідає замовленням, Вам необхідно зателефонувати менеджеру, який допоможе вирішити цю проблему - Вам запропонують товар на обмін або оформлять повернення.